درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

خودکاوی

تعارف را که بگذاریم کنار، آدم خوش عکسی هستم. عادت کرده ام که بعد از دیدن عکس‌ها بچه‌ها بهم بگن:«بابا پویا توچه خوب افتادی!»
فکر کرده بودم درباره این پدیده. اینکه چطور کسی در دنیا یک جور به نظر می‌آید و در تصویر طور دیگری. یک تئوری داشتم که می‌گفت بعضی‌ها جلوی دوربین ناخودآگاه حسی را می‌گیرند و حالتی به بدن و صورتشان می‌دهد که مخصوص آن لحظه است و جزو روال معمول زندگی‌شان نیست. آن‌وقت دیگر چندان لذت بخش نبود برایم این خوش عکسی چرا که ارتباطی با حقیقت من در جهان بیرون نداشت و تظاهری بیش نبود.
اما دیروز سر کلاس درس کسی مخفیانه از من شروع به عکس گرفتن کرد و بعد از کلاس در آمد که شما چقدر خوش تیپ افتادی! عکس‌ها را دیدم، حقیقت بود،خوب افتاده بودم.آشکار شد که نظریه قبلی ام در این مورد باطل است چرا که اساساً من آگاهی نسبت به حظور دوربین در کلاس نداشته‌ام که بخواهم ژستی بگیرم. به این نتیجه رسیدم که  آدم هایی مثل من تک فریم‌مان خیلی جذاب است یا لا اقل نسبت به تصویر حرکتی‌مان جذابیت بیشتری دارد. به عبارتی آدم‌هایی هستیم که در دنیای فریز شده جالب تر به نظر می‌رسیم. در دنیای استاتیک موفق تریم. قلم‌مان بیشتر خوانا دارد تا حرف‌مان شنیدار ....


نظرات 5 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

وبلاگ قشنگی دارین.به من ی سر بزنی خوشحال می شم.نظرتم راجع به تبادل لینک بگو

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام پویای عزیز
خوبه که آدم خوش عکس باشه ... اینم یه موهبته ...
و اما چرا فکر کردی که هر چیزی توی یه وبلاگ قرار بگیره مال خود صاحب اون وبلاگه؟ ... مگه خود شما توی اسب نت برای دوستانتون یا از طرف اونا مطلب نمیذارید؟ تازه گیرم برای کسی هم نباشه گاهی نشده که توی یه موضوع بخوای نظر بقیه رو هم بدونی همینجوری؟
اینهمه آسمون ریسمون بهم بافتن برا این بود که بگم خیالت تخت! من به این راحتی ها عاشق نمیشم یعنی در واقع دیگه منطقم حتی خیلی پررنگ تر از قبل خودمه ( هرچند تو منو نمیشناسی!)‌ اما خوب ازین جور علاقه ها کم نیست اطراف ما و نمیشه ردشون کرد و یا البته تایید ... بهرحال دلم میخواست بیشتر یعنی بهتر بگم موشکافانه تر نظر بدی دوست عزیز ...
اما برام دعا کن ... چون اینجوری انرژی های مثبت کیهان رو بدرقه راه زندگیم می کنی و این هدیه خیلی خوبی هست ؛)‌:)
موفق باشی

لاله پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ب.ظ

نظر قبلی مال من بود ... اسمم رو یادم رفت بنویسم :)‌

امیر پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ http://havaye-tazeh.blogfa.com

یک عمر به اخم چهره ام با تردید
آواره میان آینه می چرخید
بر سینه ی دیوار ولی بعد از مرگ
در قاب شکسته عکس من می خندید

علی زعفرانلو جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااام به دوستان گلم

دوباره از زندون ازاد شدم!

اولا هر کی به خوش تیپی پویا شک کنه با من طرفه!!

ثانیا پویا جون، تو هم قلمت واسه ما جادوء و هم حرفات

ثالثا دوست داریم شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد