درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای


میگفت مثل لوله ای که چند وقته آب از توش رد نشده   و با اولین اتصال آب کلی زنگ و رنگ و ناخالصی با خودش میاره،  الان که داره دوباره می نویسه هم نوشته هاش زنگ زدست.

اما  گفت این نوشته ها  باید بیاد تا ذهنش دوباره تمیز بشه و ببینه به کجا می رسه.



نظرات 4 + ارسال نظر
امیر جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:50 ب.ظ

آقا، کلی حال کردم با این نوشته ات. یه جورایی وصف حال من هم بود. ولی صبر کن! الان که خوب فکر می کنم، بعضی وقتها لازمه که اصلن کل سیستم لوله کشی عوض بشه. بلانسبت شما و بقیه دوستان، یک (من) خودتخریب و خودسرکوبگر، مدام در گوشم می گوید: (ذهنت به کانالهای اگو نزدیکتر است تا...)
راستی این آگهی را هم خودم چند سال پیش در صفحه ی نیازمندیهای یک روزنامه دیدم: تخلیه چاه با تخفیف مخصوص به مناسبت دهه فجر!

Marjan سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ق.ظ

rast migi pooya jan, oza manam alan daste kami nadare,. albaté fek mikonam mizan e zang e ahan e khorooji bé shedat e aab e oboori bastegi e mostagim dare. banabar in feshar aab har chi bishtar bashe looleh saritar tamrz mishé. vali dar morde taaviz e loole keshi bayad begam ke dar in soorat behtar e ke az looleh hay e jadid estefade shavad!

لاله چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ

زنگ و رنگ و ناخالص و خالصش همشو دوس دارم ...
خوش اومدی به جمع بچه های آنلاین ....
دلم واقعا واسه نوشته هات تنگ شده بود :)

تهمینه چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ

اون نا خالصی مهم نیست چون زود گذره مهم اون خوشحالیی که بعد از وصل مجدد بوجود می یاد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد