درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درباره ترور اساتید فیزیک

مجید شهریاری که امروز ترور شد زمانی که دانشجوی دکترا بود در دبیرستان ما تدریس میکرد و بعد هم که وارد دانشگاه بهشتی شدم استاد مهندسی هسته ای آنجا شده بود. از اونجایی که من دانشجوی فیزیک بودم (نه هسته ای) در دانشگاه سر کلاسای ایشون ننشستم. ولی تا جایی که از بقیه شنیدم در برنامه نویسی بسیار زبده بود.تا جایی که من میدونم ایشون آدمی بود غیر سیاسی و فوقالعاده مذهبی که سواد خوبی هم داشت. برخلاف دکتر علیمحمدی که روحی مخالف و منتقد در برابر حکومت داشت و پارسال ترور شد دکتر شهریاری تو این وادی‌ها نبود. تنها تشابه اش با دکتر علیمحمدی این بود که هر دو بسیار با سواد بودن. تا جایی که دانشجوهایی مثل من که روح عصیانگر و منتقدی هم داشتن برای این دو نفر احترام زیادی قایل هستن. من بین قربانیای این دو ترور از نظر شخصیتی کمتر تشابه میبینم برای همینم بعید نمیدونم که ترورها کار دو گروه مختلف بوده باشه.