درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای



جهان غنی و کاملی وجود داره که به نظر منسجم و معقول میاد. اما من توش پرسه می زنم بدون اینکه بدونم چه نقشی توش دارم.



خرده جنایت‌های زن و شوهری/اریک امانوئل اشمیت



نظرات 6 + ارسال نظر
حمید رضا سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.freefoxs.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و کاملی دارید به شما تبریک می گم
لطفا برای دانلود آهنگ ها و مطالب زیبای استاد محسن چاووشی به این وبلاگ اتسال یابید.....

Marjan سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ http://blog.360.yahoo.com/blog-k2pGhNk9fqTz1Rn4hAdQjDoq2E0Z67g-?

blog e khoobi dari, koli matlab vase fek kardan toosh hast, be nazar monsajem miyad va bayngar e afkaret e , ama man nemidounam vas e chi hamishé mikhounamesh bedoon e inké hich nazari bedam

لاله سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

منم توش پرسه میزنم ... و نمیدونم که توش چه نقشی دارم و نمیدونم که این موضوع هنوزم اذیتم میکنه یا نه ... فقط تلاش میکنم که یه کاری انجام بدم ... هر کاری ... شاید توی این کارا یکیشون همونی باشه که باید باشه ...
پیشاپیش عیدت مبارک دلاور ...

مهدی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ

۱-تبریک پویا جان گرچه که دیر شده اما واقعا خوشحال شدم!!!
۲-چه خبره این طرفا برو بچ به هم خوب حال میدین!این علی هم شده بی بی سی دیگه مثل اینکه نباید بهش بگیم علی ریکی!!
۳-داداش پویا تو که با استادت مجل داشتی یه اشاره میکردی از سبزوار ادم میاوردم تیکش می کردیم جون پویا!!
۴-اون کتابایی رو که گفتم برو بخون دیگه کم کم باید دور کتابای فلسفی رو هم خط بکشی عزیزم گرچه می دونم که ادم نمی شه حتی اگه چارپا بشی چون چی؟:
بعضی چیزا هرگز عوض نمیشن٬هرگز هرگز...
۵-شاد باشید همراه منزلتون و سلام برسونید!!

مجید دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ http://shahghacy.blogfa.com

سلام پویا جون جملات کوتاه و بسیار جالبه ذهنیتم چیز دیگه بود .بلاگت قشنگه

پویا دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ق.ظ

کم کم داره برام معلوم میشه که چه نقشی توش دارم

D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد