درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

پولدار شدن سر یع با روش‌هایی بزرگ(ویژه ی آدم‌های کوچک)

۱-این گلد کوییستی‌ها موجوداتی شبیه معتاد‌ها هستند ... نه تنها از خودشان  در انجام هیچ کار مثبتی مایه نمی‌گذارند که بد غلق و دروغگو هم بار می‌آیند ..[صد البته اقتضای کار و بقایشان است که در سیتم آن‌ها را به این سمت می‌راند] و هر ترفندی را برای present کردن و آوردن به جمع اعضا به کار می‌برند و بعد تویی و هزار گرفتاری و تلاش برای در آمدن از مخمصه‌ی این حماقت و تبعات آن و تازه همه‌ی این ها آن‌قدر بد نیست.
این‌که گردش مالی این گروه‌ها از عضویت اعضای سالم جامعه تامین می‌شود و این‌که‌بقای‌شان منوط به گرفتار کردن بقیه است باعث می‌شود که اصرار زیادی در حفظ تماس با بخش سالم جامعه داشته باشند...بنابراین حتی با اصرار هم نمی‌توان آن‌ها را ایزوله کرد.
۲-تازه فهمیدم چرا کار مبارزه با کویسستی ها خوب پیش نمی‌رود...وکیل جمهوری اسلامی در دادگاه میکونوس...یکی از مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه...پسر یکی از نماینگان مجلس...این‌ها اسامی ای است که من شنیده ام و یا بعضن با آن ها برخورد داشته‌ام.
می‌گویند علت اینکه مصرف تریاک هم حرام نیست این است که برخی از آقایان آن بالاها .......بعله!
پ.ن ۱:به سایت جشنواره موسیقی‌های زیرزمینی حتمن سری بزنید....باید عضو شوید تا موسیقی ها را دانلود کنید...کیفیت و ریتم‌ها خیلی عجیب نیست ولی اصالت بالایی دارند....اصالتی از جنس فرهادمهراد‌
پ.ن ۲:خبر فیلتر شدن چند سایت فمینیستی را -۳ جا خواندم کنجکاو شدم که به هر ترتیبی شده یک بار سری به آن ها بزنم... خیلی راحت هم موفق شدم چون اصلن فیلتر نبودند! 
پ.ن ۳:تصحیح می‌کنم...۲ مورد فیلتر نبودند...۱ مورد فیلتر بود و یک مورد هم انگار خود سایت جمع شده اسن(فیلتر شکن هم کار نکرد)