درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای


 عباس عبدی نوشته:

"این روزها چگونه می توان مطلبی نوشت که هم قابل انتشار و هم مفید باشد."



نظرات 10 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ http://loveeee.blogsky.com

سلام ...
ببخشید مزاحم شدم ... تقاضای کمک دارم ... من یه کاریکاتور دیدم ... توی معنیش موندم ... میشه یه نگاه بکنی به وبم و نظرت رو در موردش برام بگی... چون من خودم کاریکاتور کار می کنم ولی واقعا منظور این یکی رو نفهمیدم ... اگر کمکم کنید واقعا ممنون می شم ... کاریکاتور در وبم هستش ...

علی زعفرانلو پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام گل اقا !!!
خوبی کم پیدا!
راستی یه مدت داشتم به این فکر می کردم که دیگه بهت دیگه نمی تونم بگم گل پسر اخه دیگه می گن اقا شدی
جالبه نه ؟
ولی من با پر رویی تموم بهت می گم همون پسر همیشگی هستی گل پسر!

لاله یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ

به به به به
سلام گل آقا
چه عجب ازینورا
مقدمتون گلبارون

تهمینه دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

این روزها کجا میتوان حرف زد نوشتن پیش کش

علی زعفرانلو سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ق.ظ

اقا این چه حرفیه!
ما که هر روز داریم می نویسیم و می گیم
کی گفته نمی شه حرف زد؟
عباس عبدی هم نفهمیده چی گفته!
در ایران می شه انتقاد سازنده کرد و ...
ببخشید در ایران حتی میشه ادم هم کشت بدون اینکه اب از اب تکون بخوره!
وقتی میشه این کارو کرد دیگه حرف و انتقاد که کاری نداره!

انجمن فرهیختگان ایران جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.iran-far.com

نخستین انجمن تخصصی علوم انسانی، هنر و ادیان
از شما برای عضویت دعوت می‌کند.

لاله دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام پویا
عکسهای مشهدتون رو توی فیس بوک دیدم ... چقدر قدسی دوست داشتنیه ... بهش سلام دوست غریبه آشنات رو مخصوص برسون ...
شاد و سلامت باشید ...

محمد مقدم یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ب.ظ http://moyamo.ir

سلام پویای عزیز
پیوند نو مبارک.امیدوارم خوشبخت بشین(از این حرفا که پیرزنا میزنن)
منتظرتم در مو یا مو
http://moyamo.ir/forums.html
اینجا یه انجمن واسه بچه های دانشگاه بیرجند هست
یه سر بزن
http://moyamo.ir/forum-38.html

تکتم سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام منم میخوام عکسهای مشهدتونو ببینم .چطور ؟کجا؟اگه میشه راهنمهیی کن ممنون

salam toktam jan
be facebook sar bezani yeki 2 ta ax to haram hast, faghat hamoona ro dashtim.

آشنا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام از اینکه بعد از سالها اثری از شما پیدا کردم خوشحالم. تهران هستید یا بیرجند؟
دوستدار همیشگی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد