درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

اعلامیه‌ای در شرح فضایل بامداد افشار:

بدینوسیله خدمت کلیه دوستان، آشنایان و اقوام اعلام می‌نمایم که بامداد  افشار آدم خیلی دوست داشتنی و ردیفی است.
این موجود استثنایی عجیب زلال  است و آوانگارد و در همان حال خلاق. و هرکس که هم زمان زلال و آوانگارد باشد و خلاق و در عین حال مدتی تئاتر و موسیقی هم خوانده باشد قطع به یقیقن تئاتری که کار کند دیدنی است. لازم نیست حتما بدانیم که این تئاتر در جشنواره دانشجویی اول شده یا اینکه مثلاْ در ۵ رشته کاندیدای بهترین جایزه بوده است.

نظرات 9 + ارسال نظر
رمزآلود دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ

من که نمیشناسمش ...
ولی اگه شما میگی خوبه ما هم دربست می گیم ایول!!!
حالا یکمی توضیحات اضافه کنی بد نیست :)

علا سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://jadidtarinhayeman.blogfa.com

سلام داشم. ما آپیم. رفیقتم بگو بیاد

تکتم یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام
منم با رمزآلود موافقم. توضیح اضافه معمولا خوب است.
راستی چند وقته که همتون کم پیدا هستین!
ضمنا من نمی تونم وارد وب اسب نت بشم، ظاهرا اشکالی پیش اومده. همین طور هفت دریا و...
زود تر آپ کن
عزت زیاد!

لاله دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ

کجاییییی ای پویا؟

علی زعفرانلو جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ق.ظ

سلام به دوستان
گاهی وقتها دچار تناقض می شم با وجود اینکه با کاریزما مشکل دارم ولی نمی دونم چرا پویا واسم حضور فرهمندانه ای داره....پس چشم بسته میگم حتما خوبه!!!!
عجب خود شیرینی کردم!!

شریف یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.sharifs.blogfa.com

سلام نمیدونم این همون هم کلاسی عزیز من هست یا نه راستش شمارشو گم کردم و بعد خبری ازش نشد اگه خودشه یه سر بهم بزنه بامداد ۲ ترم تاتر در شهسوار خونده و موسیقی در شیراز امیدوارم دوست خوبم رو پیدا کنم / خونه محمد زاده با هم هم خونه ای بودیم /بامداد منم شریف صفرزاده/sharif101s@yahoo.com به قول محمد زاده بد میگم آقا بامداد

بابونه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

مسلماْ کسی که موسیقی و تئاتر رابه اندازه ی هم بشناسه باید کارهای خوبی ارائه بده اونش مهم نیست از فلان جشنواره جایزه گرفته یا توی جشنواره فجر بوده یا نه .مهمه اینکه تئاترو خوب می شناسه

سارا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ http://zdz.persianblog.ir

سلام من سال ۸۲ وبلاگ بامداد رو می خوندم و اون موقع خیلی باهم دوست بودیم . البته اون موقع بامداد خیلی کوچیک بود هنوز. اگه الان وبلاگی چیزی داره لطفا آدرسش رو به من بدید . ممنون.

anahita دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:48 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد