درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

تفاوت رسانه و زنگوله

۱-چند روز پیش فیلم  «مهمان مامان» را از شبکه‌ی 2 تماشا می کردم در تیتراژ آخر فیلم یک جا  تیتراژ معمول قطع شد و با فونتی متفاوت با رنگ پس زمینه ای جدید عبارت :"با تشکر از دکتر علی لاریجانی" روی صفحه حک شد.ابتکاری که به حدی توی ذوق زن و بد سلیقه بود که صرفن به ابتکارات آنی اتاق پخش  سیما می‌مانست. هر چه قدر هم فکر کردم از حکمت اش سر در نیاوردم ....که اصلن قرار بوده لاریجانی را ضایع کنند یا ازش تغدیر به عمل آورند ...
۲-روزنامه ی محبوب من "شرق" هم دچار تغییراتی شد.قرار است روز در میان 4 صفحه را به «اخبار ورزشی» و «هنر در منزل» اختصاص بدهند.نوعی تلاش برای تغییر محدوده‌ی مخاطبان که به نوعی عقب نشینی استراتژیک هم هست ...این صفحات جای هر صفحه ای را که بگیرد مخاطبان قدیمی روزنامه را ناراضی خواهد کرد خصوصن که این صفحات بخش های گزارشی-تحلیلی روزنامه باشند که باعث شهرت اولیه‌ی روزنامه در بین مردم شده اند....اولین بار نیست که‌مشکلات مالی این طور نشریه‌ای را به روزمرگی می کشانند... چه نشریات خوبی که به همین دلایل در این سال ها به ورطه ی تعطیلی و چاپ بولتن و کاتالوگ برای ادارات و نهادهای دولتی افتاده اند.
۳-شما را به خدا تیتر های اول امروز کیهان و آفتاب یزد را با هم مقایسه کنید:
کیهان:   خاتمی:«چند روز دیگر فعالیت اتمی را از سر می‌گیریم.»
آفتاب یزد: «غنی سازی اورانیوم فعلن آغاز نمی‌شود.»
شنیده ها حاکی است که خاتمی هم گیج شده که بالاخره چی گفته بوده است.یک مقام آگاه از نزدیکان خاتمی نقل کرد ...:از بس که منو تو این سالهل گیج کردین نفهمیدم چی گفتم و چیکار کردم!
در همین رابطه:
:: رییس سازمان فرهنکی و هنری شهرداری تهران در مصاحبه‌ای با سیما گفت:ما باید طرح غنی سازی اوغات فراغت جوانان را با قدرت ادامه دهیم...(خدا هیچ کس را جوگیر نکند.)
**************************************
چرخ امروز:
» یادداشت‌های جدایی: نوشی و جوجه‌هایش 
» گزارش سال‌مرگ احمد شاملو 
» ویزا  و مسترکارت برای خرید در اینترنت
» محدود کردن قدرت رهبر؟ 
» کابینه ی احتمالی
نظرات 1 + ارسال نظر
بامداد شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:31 ب.ظ

قسمت اول خنده دار قسمت سوم مضحک بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد