درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

از قدرتی که داریم یا (بابا چرا من؟)

اول:جمعه
ناهار یک غذای محلی بود به نام «قروت»،با کشک و بادمجان و گردو و
نتوانستم از پیاز و ترشی صرفنظر کنم،هرچند که بعد از ظهر قرار تدریسی بود با یک شاگرد اتو کشیده که از عطر و ادکلن و ادا و اطوار‌اش کم نمی‌شد و هیچ رقم با دهان بدبوی من تناسبی نداشت؛و امان از این آداب معاشرت.لذت پیاز را چسبیدم و بی‌خیال حاشیه شدم.
دوم:شنبه
عجله داشتم زودتر خودم را برسنم به جلسه‌ی تدریس.چند دقیقه ای از ساعت مورد توافق گذشته‌بود.باز هم ترافیک اسباب‌بدقولی، اعصاب خردی و عجله‌ ام شده‌بود.
سلام که کرد ماتم برد
…….دهان‌اش بوی تند پیاز می‌داداز ادکلن خبری نبود.
نظرات 1 + ارسال نظر
مهذی دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 ق.ظ

فی پیاز منافع کثیر لالجسم و الذهن خصوصا
------- -------
مبتدای موخر مفعول مطلق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد