درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

در اتوبوس

به خیال خودم خیلی حساب شده به فائزه گفتم:‌‌تو بچه‌های‌دانشگاه احساسم اینه که رسیدن دختر‌و پسر‌ها به هم خواست و برنامه‌ی دختر‌ها بوده که گاهی هم بچه‌ها طرح این عشق و علاقه رو بی جهت از طرف پسر می‌دونن.و منظورم این بود که اگر قراره که پسری تو بچه‌های دانشگاه عاشق بشه و کارش به ارتباط و علاقه بکشه حتمن دختری از قبل تلاش کرده که این احساس رو بوجود بیاره.و اگر پسری خارج از این اصلوب عاشق شده حتمن ضدحال بدی خورده.
که فائزه خیلی محکم گفت:اصلا این یه توهم پسرونه است که شماها فکر می‌کنین که خودتونین که انتخاب می‌کنین.
خودم هم به حرفم با اون شدتی که اون تایید کرد مطمئن نبودم.پرونده بسته شد.


نه راستی بعد‌اش من گفتم:ولی همه‌ی پسر‌ها هم این‌طور نیستن.نگاهی کرد...پوزخندی زد و گفت.....ح‌ت‌ت‌ت‌م‌ن!
نظرات 4 + ارسال نظر
رز سفید پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام...واقعا شما پسر ها چه فکر ها که واسه خودتون نمیکنین...خوب جوابی بهتون داده این فائزه خانم...شما پسر ها همیشه حرفتون رو میزنین بعد میگین البته من که اینطوری نیستم....و این خیلی احمقانست که خیلی از دختر ها هم باور میکنن...سال نو هم مبارک...در پناه حق باشید...یا علی

ناسکاپی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:53 ب.ظ

... آدمها دو دسته اند کنشگر و واکنشگر .فرقی نداره که زمینه رابطه رو چه کسی پایه ریزی کنه به چنسیت ربطی نداره و بستگی به کنشگرتر بودن داره اگه دوست داری بیشتر در این مورد صحبت کنیم با میلم تماس بگیر

بداهه شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:33 ب.ظ

آدمها دو دستن ۱- سکسی ۲- گروهی که میان اینجا نظر میدن ...

داوود بیرقداری دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ق.ظ http://nadaram???

سلام پویا جون
خسته نباشی .خیلی عالیه .
فعلا خداحافظ
تهران میبینمت.
۱۳۸۴/۵/۱۶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد