درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

مهاجرت

اصطلاح " از نو متولد شدن" را معمولا بار معنایی مثبتی دارد و معنایش این است که به دلیل شرایط بیرونی شخص در موقعیتی قرار گرفته که می‌تواند با انرژی بیشتر به انجام کارهایش بپردازد و رابطه خود را با جهان اطراف تنظیم کند. من هم همراه این وبلاگ درگیر تولدی دوباره ام. اما تولد من بار معنایی مثبتی ندارد. برای منی که در آستانه مهاجرت هستم معنای خداحافظی با بسیاری از روزها و خاطره ها و رفقا است. یک جور معنی " زیر پا خالی شدن" هم دارد. 

احساس کودکی را دارم که باید چظور زندگی کردن را از نو بیاموزد و میدانم که از این به بعد هیچ کجا آرام نخواهم بود و هر کجا باشم همیشه دلم برای چیزهایی تنگ است.

و احساس خوبی خواهم داشت اگر دوستان زیادی از همه جای دنیا داشته باشم و یک جور کلان نگر باشم.


همه این ها را نوشتم تا بعد از مهاجرت ببینم چقدر نوشته هایم وزین و سنجیده بوده است. خیال دارم پای این پست در مورد ایده های اولیه خودم هر از گاهی کامنتی بگذارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجع ابزار بازی های رایانه ای سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

مرجع کد تقلب ، ترینر ، تریلر ، کرک ، عکس و ... بازی های رایانه ای .




www.pctrainer.ir

لاله چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

تو یکی از بهترین آدمهایی بودی که باهاش در ارتباط بودم ...
حرفهای خوب و سازنده ... شاید توی همون چند بار معدود حرف زدن با هم، دوستی از طریق وبلاگ ها و ... همه اینا عالی بود ...
میخوام بدونی هرجای دنیا که باشی میتونی دوستی های فوق العاده ای رو تجربه کنی ... مراقب خودت و دلت باش و همیشه سعی کن تازگی نگاهت رو حفظ کنی ... و بالنده ترش کنی ...
منتظر نگاه جدیدت به زندگی هستم ...
شاد باشی ...

میچکا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ http://ghasedak1086.blogfa.com/

احساس کودکی را دارم که باید چظور زندگی کردن را از نو بیاموزد و میدانم که از این به بعد هیچ کجا آرام نخواهم بود و هر کجا باشم همیشه دلم برای چیزهایی تنگ است....

و این دقیقا مصداق اینروزهای منه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد