درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

علی مطهری از تقلب آشکار باهنر در روز رای اعتماد به صادق محصولی میگوید

ضبط در دانشگاه شهید بهشتی (اگر سرعتتان پایین است از دقیقه۱:۴۰ به بعد ببینید)

نظرات 6 + ارسال نظر
چ الف جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ق.ظ

سلام پویا جان.
امیدوارم که خوب باشی.
میبینم که من نو این پست اول شدم.
خودم رو معرفی نمی کنم ولی میشناسیم.
همچین میشه گفت تو دنیا نیستم . شب جمعه بود اومدم سری به دنیای زنده ها بزنم آشنا اومدی گفتم عرض ادبی بکنم.
چ الف

علی زعفرانلو جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام گل آقا
خوبی رفیق؟کجایی دلمون واست یه کوارک شده!
میبینم که دانشگاه هم راه افتاده!
این مسائل همیشه بوده و انشاء االه خواهد بود!
راستی لاله میگه کی دفاع می کنی؟یه سری به وبش بزن!
تا بعد....

چ الف شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ب.ظ

می بینم که دوشنبه دفاع داری.
خوبه موفق باشی.
کاش میشد بیام.
دست کم به شیرینی خوردن جلسه میرسیدم.

تهمینه دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

برات ارزوی موفقیت می کنم .
این نیز بگذرد...!!!

حیران پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام آزاد مرد
خوبی عزیزم؟
دیگه بذار رک و پوس کنده بهت بگم:
من خیلی خاطرتا میخام اما چه سود که خاطر تو با دیگرونه!!!
آزادی از اهریمنو صمیمانه بهت تبریک میگم
امتحانت چطور بود عزیزدل دیگرون؟
اگه حوصله داری...بیا پایین...
*0937527682
بجای ستاره عددزوجی که تو اینجا نیستو بذار9133072367

بوس

تهمینه یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ

چه خبر ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد