درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای


-شما هم روی دو پا راه می رین و روی کره زمین زندگی میکنین؟

-بعله قربان.

- آقا مشتاق دیدار، از آشنایی تون خوشوقتم.




نظرات 12 + ارسال نظر
:::...:::BIG-BOX:::...::: جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.big-box.sub.ir

سلام
خوبی؟
مطالب سایتت خیلی خوبه و آمارت هم خوبه
چرا از لینک باکس من استفاده نمیکنی؟؟؟
اگه میخوای آمارت بیشتر بشه از باکس من استفاده کن
فقط یکبار امتحان کن وامار بازدید سایت یا وبلاگت رو به صورت واقعی بالاتر ببر.
آمار کاملا واقعی
فقط کافیه کد لینک باکس را از پایین لینک باکس برداری و داخل قالب وبلاگ خودت بزاری
حجم صـــــفــحـــه 576 بایت ( زیر 1 کیلو بایت )که بـــاعــــث سنــگین شــدن وب شما نمیشه
دارای توجه توجه
شما میتوانید به جای قرار دادن لینک باکس بنر را قرار دهید و از ما لینک دریافت کنید کد بنر داخل باکس میباشد
منتظر ارسال لینک شما هستم
www.big-box.sub.ir

سارا کوانتومی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:54 ب.ظ http://zdz.persianblog.ir

آره منم همین طور. دوتا هم گوش دارم. شما چه طور؟

007 پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام پویا
ممل امریکایی مرد
یاد سوته دلان کلاسهای مشترک بخیر

رائوشا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.raosha.blogfa.com

سلام. ممنون از حضور پر مهرتون.و بازهم ممنون از شعر زیبایی که فرستاده بودید. وب خیلی خوبی دارید. براتون آرزوی موفقیت میکنم...

علی زعفرانلو جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ق.ظ

سلام به پویای عزیزم!
اقا انگاری توی این یکی پستت من جایی ندارما!
با وساطت یه دوپا وارد شدم!
میشه بگی پاشو از زندگی ما بکشه بیرون!

رائوشا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.raosha.blogfa.com

پویای عزیز. ..
آپم و منتظر حضور سبزت...

سروش یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام نمیدونم اصلا میخونی یا نه ولی نمی دو نم چرا من از خوندن تو سیر نمی شم خیلی دوست دارم منم با شما دوست باشم میشه؟

سروش یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ

اگه ممکن منم باهات دوست اگه اره بهم ایمیل بزن

تهمینه سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ

نیستی؟بایدم نباشی!!!!!!!!!!!

لاله دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ق.ظ

ای پویا!!!
به من میگی وبلاگت رو آپ کن خودت میری قرنها بعد هم پیدات نمیشه!
آقا قبول که سرت شلوغه اما یه سلامی یه علیکی ... تا اینقدر که جا داره!

بیا ... باش و هممون رو خوشحال کن

لاله چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ق.ظ

من نمیدونستم اوضاع اینقدر به هم ریخته پویا جون ...
ایشالا خر شیطون ۴ تا پاش با هم بشکنه استادت با مخ بخوره زمین تا اینقدر اذیتت نکنه!‌
همه چی زود زود درست میشه ... برات دعا میکنم ...

ثهمینه یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ق.ظ

دیگه چیزی نمونده!
منتظر خبر های خوش هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد