درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

وجود دیوانگان در آن واحد تحدید آمیز و مایه ریشخند بود؛ هم از بی‌خردی سرسام آور جهان خبر می‌داد و هم از حقیقت مضحک و حقیر انسان.

میشل فوکو / تاریخ جنون

نظرات 8 + ارسال نظر
لاله دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ

اول سلام
دوم کی گفته جنون نشونه بی خردیه؟ یا حقارت؟ ... من موافق نیستم ... جنون شاید تهدید آمیز باشه اونم نه ازین بابتی که فوکو گفته اما برای من مضحک نیست ...
.
.
.
ضمنا من درباره رک بودن تو نظر بخصوصی نداشتم اما خوب حالا میتونم بگم که خوشحالم ازین که میتونی آدم رکی باشی ...
موفق باشی در مراحل رسما امتحانی و غیر امتحانی :)

علی زعفرانلو دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ

اقا لطفا در مورد من نظر ندین ! ناراحت میشم!

مینا دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ

تهدید یا تحدید؟

[ بدون نام ] دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ

در ان واحد ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ

خوب مسلما بین ادمهای رک و ادمهایی که میخوان رک باشند خیلی فاصله است(یه توضیح کوچولو واسه تکتم)

صابر چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ

خودتی!!
.
(روابط عمومی امین آباد)

امیر سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ق.ظ

۱-اگر دیالیکتیکی به قضیه نگاه کنیم و خرد را تز و جنون را آنتی تز ... سنتز چه می شود ؟
فکرت را جای دوری نمی خواهد پرواز دهی ... به دور و بر و از آن مهمتر به دور و بریهات نگاهی بنداز !
۲-معتقدم در وجود همه ی انسانها دیوانه ی بالقوه ای نهفته است و جالب اینکه هر قدر ادعای عقلانیت کسی بیشتر احتمال افتادنش به ورطه ی جنون بیشتر
۳- خیلی وقته که آقا دیوونتیم ...چه کنیم؟

تکتم چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ب.ظ http://tamamemah.blogfa.com

سلام
من متوجه نشدم این توضیحی که برای من گذاشتن در رابطه با چیه!
راستی صدای تو رسید و من هم جواب دادم که نمی دونم رسیده یا نه؟
اگه رسیده خبر بده تا خیالمون راحت بشه!
شام آخر هم خیلی خوش گذشت. ممنونم و فراموش نمی کنم.
تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد