درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

حادثه هرچه سیاه‌تر باشد
وقلب هرچه سپیدتر

واقعه شوم‌تر
نظرات 15 + ارسال نظر
علی زعفرانلو یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام به تاواریشان گرام

شوم ترین حادثه ان است که:

قلب سپید بخواهد حادثه سیاه را در خود ذخیره کند...

نازلی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ

خیلی به دلم نشست این کلمات

تکتم سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ق.ظ

آی گفتی............

لاله سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ق.ظ

تو هم اینو با تک تک سلولهات لمس کردی مگه نه ؟ ...

تقریبا هر کسی روزی به این مرحله می رسه و فکر میکنم برهه سختی باید باشه ولی اگه ازش به سلامت بیرون بیای فکر کنم چیزای بزرگی به دست میاری ...

راستی سفرتون خیلی به خیر باشه ... سوغاتی یادتون نره !

تکتم سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ

وقتی به ما سر نمیزنین اینطوری میشه دیگه!
شمال خیلی خوش بگذره! جای ما هم یک شاخه گل سرخ بذارین!!!!!!!!
مواظب جاده ها باشین!
تا بعد

مزدکم پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ب.ظ http://mazdakam.com

و جهان خاموش‌تر

لاله جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ب.ظ

اگه میومدم اونوقت دیگه کسی برای من سوغاتی نمی آورد حالا حداقل اگه کسی برام سوغاتی نیاره وقتی دیدمتون کلی بهونه برای غر غر کردن دارم :))‌
ولی بازم سوغاتی یادتون نره!!!!!!!!! ؛)

یاس. دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ

خیلی دلنشین بود و مرحبا به آقای علی زعفرانلوی عزیز. مرحبا. ولی اگه ناخواسته سیاهی رو سپیدی بمونه چی ؟!

فردان سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ق.ظ http://aber.blogsky.com

مثل قلب مادر من..........و حماقت هر چه فراوان تر.......

(عج) سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ http://javaad.blogsky.com/

خوشگل بود
نه. منظورم همون خوشگله

علی زعفرانلو شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام به یاس عزیز:

فقط امیدوارم هیچ وقت سیاهی رو سپیدی نشینه!

شنیدم که اگه سپیدی زیاد بشه ، سیاهی پر میکشه

هر چند خودم به این حرف معتقد نیستم...سیاهی بالاخره

یه جا خودشو نشون میده،البته اگه تو قلب مونده باشه!

لاله دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام پویا
تولدت مبارک باشه ...
تقریبا کمتر از یک ساعت میشه که به دنیا اومدی نه؟
مقدمت یا رب مبارک باد بر سرو و سمن ... :)

علی زعفرانلو دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام عزیزم

بازم تو لدت رو تبریک می گم و این بیت رو تقدیمت می کنم

مبارکه مبارک.....به من بدین یک پفک!

(عج) سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ http://javaad.blogsky.com/

و عمر هرچه درازتر مبارکباد شنیدن سنگین‌تر

علی زعفرانلو سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ب.ظ

...و عمر طولانیت هر چه سبزتر!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد