درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

همچو موری من در این خرمن خوشم       تا فزون از خویش باری می‌کشم
نظرات 9 + ارسال نظر
علی زعفرانلو جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام تاواریش

مورچتیم به مولا!

لاله شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ق.ظ

واقعاْ ...

کاش ولی این سرخوشی رو همیشه داشتیم ...

تکتم دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ق.ظ http://www.tamamemah.blogfa.com

به ما هم بگو چه جوری؟! به خصوص الان که داره گریم در میاد!
یه دو ساعتی طول کشید که تونستم چن تا اعتراف جور کنم ولی ثبت نشد که نشد تا پرید! دیگه از ما قبول کن! ولی حیف شد...

هرچی با خودم کلنجار میرم که کوتاه بیام دلم راضی نمیشه.
اصرار نمی‌کنم ، حق بزرگ‌تری بر کردن ما داری. فقط دعا می‌کنم روزی دل و دماغ از نو نوشتن اعتراف را داشته باشی!

میم جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ب.ظ http://myym.blogfa.com

نقطه های این شعرتم

اکرم یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ق.ظ

جالبه که خودت تاریخ تولدها رو نوشتی اما...

مرسده دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ق.ظ http://navas236.blogfa.com

سلام پویا خان
سخت نگیرید .اصلا چه فرقی میکنه پای کی بود مهم اینه که بت اعظم شکسته شده.
آقای شوهر هم خیلی سلام میرسونه و از خوندن وبلاگ شما لذت میبره.خیلی دلمون میخواد همسفر شما باشیم اما زندگی متاهلیه و هزار جور دنگ و فنگ .
سر یه فرصت مناسب حتما از خجالت همهء دوستان در میایم و جای خالیمون رو پر میکنیم

رضا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.rezasho.blogfa.com/

سلام
رضا آشفته در خلوت خود به صلح می اندیشد و آرامش که آرزوی هر انسان آزاده ای است . متاسفانه دیگرانی هستند که در سایه دنیاداری می کنند و برای تصاحب بیشتردنیا ترفندی کار آمدتر از جنگ نمی ببینند .
این اشعار و اندیشه ها را به مصلحان و آزاد اندیشان جهانی هدیه می کنم . به امید صلح و آزادی برای همه !

اکرم چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ

شمال خوش بگذره. جای ما رو هم خالی کنید.مواظب بابام هم باشید که باز یه زن جدید تو شمال نگیره.

لاله پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام
سفر به خیر ...
خوش گذشت؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد