درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

درنگ

تو را چه سود از باغ و درخت ، که با یاس ها به داس سخن گفته ای

در ستایش ایمان

-راست است که آتش می‌خورند و نمی‌سوزند؟برق به خودشان وصل می‌کنند و آسیبی نمی‌بینند؟
-راست است.
-شما هم این کارها را می‌کنید؟
-من نمی‌توانم.
-چه‌طور؟
-آن‌ها با اعتقاد به من این کارها را می‌کنند،من با اعتقاد به چه کسی بکنم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
علی زعفرانلو سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:12 ق.ظ

به خدا نمی دونم !!!
آما فکر می کنم تو هم با اعتقاد به اونا!!

علی زعفرانلو پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ق.ظ

هر چی می کشیم ،چه خوب چه بد،از دست همین اعتقاد
در حال حاضر من فقط به تاواریشها معتقدم!

لاله خانوم دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ق.ظ

با اعتقاد به من !‌:))
جدی میگم به خدا ...

حالا خود گم کردگی که هنر همگانه ... باید بریم دچار خود پیدا کردگی بشیم ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد